Ημερήσιο σεμινάριο για επαγγελματίες του σινεμά


►Ένας πρακτικός οδηγός για σκηνοθέτες και παραγωγούς

Μετά την επιτυχημένη περσινή διοργάνωση του σεμιναρίου «Βουτιά στα Co-production Markets», το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης προσκαλεί φέτος όλους τους επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου σε ένα ημερήσιο σεμινάριο που θα κάνει «Βουτιά στην παραγωγή και το marketing μιας νέας ταινίας», την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιερά Οδός 48 & Μεγάλου Αλεξάνδρου 134-136, Κεραμεικός, μετρό στάση Κεραμεικός), με την υποστήριξη του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.

Το σεμινάριο προσφέρει πρακτικές συμβουλές στους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν αποτελεσματικά την ταινία τους με όρους marketing και πωλήσεων. Επίσης, παρέχει χρηστικές πληροφορίες για τη θέση-κλειδί του casting director και τα οφέλη που μπορεί να δώσει σε επίπεδο παραγωγής του φιλμ, στο εγχώριο και το διεθνές κύκλωμα.

Εισηγητές της δράσης θα είναι οι: Αργύρης Παπαδημητρόπουλος (σκηνοθέτης, παραγωγός), Χριστίνα Λιάπη (εκπρόσωπος πωλήσεων, Heretic Outreach), Λίλυ Παπαγιάννη (publicity manager, εταιρεία διανομής Feelgood Entertainment) και οι διεθνούς φήμης casting directors Beatrice Kruger - FBI CASTING SRL (Το άρωμα: Η ιστορία ενός δολοφόνου, Casino Royale, Borgias, Rome, κ.ά.) και Simone Bär - SIMONE BÄR CASTING (Inglourious Basterds, Grand Budapest Hotel κ.ά).

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν. Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής το αργότερο ως την Παρασκευή 8 Ιουνίου στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Για πληροφορίες και διευκρινίσεις απευθυνθείτε επίσης στο παραπάνω e-mail.

Τα θέματα του σεμιναρίου:

Α΄ μέρος:

Τι είναι το logline; Πόσο δύσκολο είναι να συνοψίσεις ένα ολόκληρο σενάριο σε δύο γραμμές; Χρειάζονται διαφορετικές περιλήψεις για την παρουσίαση της ταινίας σε επαγγελματίες και για την προσέλκυση του κοινού; Τη σημασία μιας σωστής περίληψης από το στάδιο της ανάπτυξης και της παραγωγής του φιλμ μέχρι το packaging, το marketing, την πώληση και τελικά τη διανομή του, θα αναλύσουν οι Αργύρης Παπαδημητρόπουλος, Χριστίνα Λιάπη και Λίλυ Παπαγιάννη. Οι εισηγήσεις θα γίνουν στα ελληνικά.

Β΄ μέρος:

Πότε και πόσο απαραίτητος είναι ένας casting director; Ποια επαγγελματικά χαρακτηριστικά πρέπει να έχει; Τι μπορεί να προσφέρει στην ταινία σε επίπεδο παραγωγής, marketing και διανομής; Οι διεθνούς φήμης casting directors Beatrice Kruger και Simone Bär θα παρουσιάσουν πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές για τα βασικά εργαλεία αυτής της διαδικασίας, δίνοντας μια πλήρη εικόνα για τη σημασία μιας ειδικότητας η οποία στο εξωτερικό έχει ρόλο-κλειδί και θα μας απασχολήσει έντονα, αναμένοντας ολοένα και περισσότερες εγχώριες και διεθνείς παραγωγές στη χώρα μας. Οι εισηγήσεις θα γίνουν στα αγγλικά χωρίς διερμηνεία.

Πρόγραμμα ημερήσιου σεμιναρίου

«Βουτιά στην παραγωγή και το marketing μιας νέας ταινίας»
- Προσέλευση: 10:30
- Α΄ μέρος: 11:00 – 14:00 (με διάλειμμα)
- Διάλειμμα
- Β΄ μέρος: 15:30 – 19:00 (με διάλειμμα)
-19:00 – 20:30 Meet & Greet με επαγγελματίες του κινηματογραφικού χώρου στο θερινό σινεμά Λαΐς της Ταινιοθήκης της Ελλάδος.

Με την υποστήριξη του: