Το ελληνικό ντοκιμαντέρ έχει πρωταγωνιστική θέση στο πρόγραμμα του 21ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Έπειτα από ρεκόρ αριθμό καταθέσεων (που έφτασαν τις 132), θα προβληθούν 31 μικρού μήκους και 50 μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ. Φέτος το Φεστιβάλ εισάγει δύο νέα τμήματα με τίτλο «Πλατφόρμα» και «Από την οθόνη στην Οθόνη» που αποτελούν τη μετεξέλιξη του τμήματος «Ελληνικό Πανόραμα», με στόχο να αναδείξει ακόμη περισσότερο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ελληνικών ταινιών. Εκτός από αυτές τις νέες ενότητες, τα ελληνικά φιλμ θα προβληθούν επίσης στο διεθνές πρόγραμμα και το Διεθνές Διαγωνιστικό.
Δημοσιογράφοι
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας.
Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης: «Γιώργος Τσεμπερόπουλος: Τολμηρός Ρεαλισμός»
www.filmfestival.gr
Έρωτας, πάθος, επιθυμία. Και μαζί, ενηλικίωση, διλήμματα, ανατροπές. Η ασυμβίβαστη, διεισδυτική ματιά του Γιώργου Τσεμπερόπουλου πρωταγωνιστεί αυτή την εβδομάδα στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης Θεσσαλονίκης με τίτλο «Γιώργος Τσεμπερόπουλος: Τολμηρός Ρεαλισμός».
Οι ταινίες της εβδομάδας (14 έως 20 Φεβρουαρίου 2019)
www.filmfestival.gr
Μη χάσετε αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Οι ταινίες της εβδομάδας (7 έως 13 Φεβρουαρίου 2019)
www.filmfestival.gr
Μη χάσετε αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες του Φεστιβάλ!
«Η Χαμένη Λεωφόρος του Ελληνικού Σινεμά» στη Θεσσαλονίκη - 3
www.filmfestival.gr
Η «Χαμένη Λεωφόρος του Ελληνικού Σινεμά» συνεχίζει να μας συστήνει τα πιο σημαντικά παραγνωρισμένα ελληνικά φιλμ. Αυτή τη φορά, διασχίζει τη «Σκοτεινή Πόλη» του ελληνικού κινηματογράφου.
21ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ: Διεθνές Διαγωνιστικό «Μη μου άπτου»
www.filmfestival.gr
Το 21ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης επιλέγει φέτος τις ταινίες του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος –ανάμεσα στις οποίες και δύο ελληνικές- με πυξίδα την φράση «Μη μου άπτου» (Μη με αγγίζεις) την οποία είπε ο Ιησούς στην Μαρία Μαγδαληνή όταν εκείνη τον αναγνώρισε μετά την Ανάστασή του και επιχείρησε να τον πλησιάσει. Εκείνος όμως ήταν ήδη “αλλού”. Και έτσι η Μαγδαληνή προσπάθησε να φέρει το “αλλού” δίπλα της, να ελαχιστοποιήσει την απόσταση, να κατανοήσει την νέα συνθήκη που ανέτρεψε τα, μέχρι τότε στερεότυπα της ανθρώπινης ύπαρξης.